marți, 28 octombrie 2014

Cum a evoluat numărul producătorilor de mobilă în perioada crizei

Schimbarea de strategie s-a văzut şi în evoluţia afacerilor producătorilor. Astfel de la 1,92 miliarde de euro în 2008 cifra de afaceri cumulată a com­paniilor din producţia de mobilă (pentru birouri şi magazine, saltele şi somiere şi alte categorii de mobilă) a urcat la două miliarde de euro anul trecut. „Sunt cel puţin doi factori care pot fi corelaţi cu această diferenţă. Pe de o parte, întrucât piaţa din România s-a pră­buşit din cauza crizei, multe dintre com­panii s-au orientat către export, un­de s-a înregistrat o creştere masivă. Pe de altă parte, în retailul din România s-au vândut produse cu preţuri mai mici, fie din cauza campaniilor de reduceri, unori agresive, fie pentru că produsul consi­de­rat «mediu» a ajuns să fie unul mai ieftin decât înainte de criză“, a mai spus Alexandru Rizea. Sursa zf.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu